Spojka kompresora FORD Contour, Cougar, Mondeo I / II 2.5 V6, Ford FS10
Popis tovaru:
Objednajte u nás Spojka kompresoru FORD Contour,Cougar, Mondeo I/II 2.5 V6, Ford FS10.Údaje podliehajú zmenámCena aj stav skladu sú orientačné, aktuálny stav zistíte tu, alebo na emailu info@schiessl.sk
Upresňujúci popis:
Typ: | Ford/Visteon FS10 |
Spojka: | PV6, 129 mm, 12V |
Související zboží
OEM: | 1018497 1035431 94BW19D629AC 94BW19D629AD 96BW19D629BA |
OEM: | 1S7H19D629EA |
Objednajte u nás AKCE-Sada dílů spojky Ford FS10, FX15.Údaje podliehajú zmenámCena aj stav skladu sú orientačné, aktuálny stav zistíte tu, alebo na emailu info@schiessl.sk
Objednajte u nás Spojkové ložisko 30 x 55 x 23 mm.Údaje podliehajú zmenámCena aj stav skladu sú orientačné, aktuálny stav zistíte tu, alebo na emailu info@schiessl.sk
Tovar sa nachádza tiež v týchto kategóriách:
Z naší nabídky |
---|
Krúžok piestne - 382300-61, Bitzer (101.383514) |
![]() |
Objednajte u nás Kroužek pístní - 382300-61, Bitzer (101.383514).Údaje podliehajú zmenám |
Svorkovnica kompresora 2834596, Copeland (103.4960) |
![]() |
Pre kompresory D2, DM, D3, DNRA, -RB, HB, HA, DNHM, -HA.Objednajte u nás Svorkovnice kompr... |
VÝPREDAJ Kompresor TFH4518Y, Tecumseh |
![]() |
Chl.výkon :1036W R 134a , při -15/+32°C, |
VÝPREDAJ Kompresor TAG5561C, Tecumseh |
![]() |
Napětí:400V/3/50Hz |
VÝPREDAJ Kompresor FH5531C, Tecumseh |
![]() |
Chl.výkon: 6,84k W při +7/+40°C, R407C |
Relé rozbehové MTRPH0030-31 (9660-A467-158), Tecumseh |
![]() |
Objednajte u nás Relé rozběhové MTRPH0030-31(9660-A467-158), Tecumseh.Údaje podliehajú zme... |
Jednotka vonkajšie Silensys SILFH 4518YTZ, Tecumseh |
![]() |
Chl.výkon: 1858W R134a při -15/+32°C, |
Kompresor MTZ 320 T4 SA, Maneurop |
![]() |
Chladicí výkon: 26,5kW -10°C / 40°C / R134a |
Sada tesnení - 1CCM086, (K750CC-K1500CC), Dorin |
![]() |
Popis:Pro kompresory K 750CS ,750CC,1000CC,1000 CS, ... |
Kompresor EMT45HDR, HBP-134a, 220 - 240V, 50 Hz, Embrace |
Objednajte u nás Kompresor EMT45HDR, HBP-134a, 220 - 240V, 50 Hz, EMBRACO.Údaje podliehajú... |